Sayfalar

Insomnia

Öyle her şeye isyan edemezsiniz.
Lanet olsun uykusuzluğa deyip uyuyamazsınız mesela.

6 sesleniş:

A.Grace dedi ki...

şuan o haldeyim.son derece sinir bozucu bir durum

Pink Freud dedi ki...

benim uykum o kadar lanet bişey oldu ki akşam 5te falan uyanmaya başladım

A.Grace dedi ki...

ben yarın 10da derse gidicem ama yarın uyuyacagm saat yine 12 1 den sonra olucak.uyku bize de ugramalı

AlpereplA dedi ki...

dün isyanım var dedim ve öğlen 4'te (pinky akşam 5 diye bişey yok.) kalktığım halde gece 2'de uyudum. kendinizi uykum yok diye değil uykum var diye şartlayın insan beyni çok kolay kendini kandırıyo.

bu arada. uykumu alıp uyandım suyumu içtim ve saatin 6 olduğunu farkedip "oha herkes uyuyodur daha" diyip tekrar uyudum. o derece yani.

Pink Freud dedi ki...

benim beynim şartlanmıyo ahah daha bilinçli :d

nox dedi ki...

isyanın sınırı olsa prometheus isyan etmezdi...herşeye isyan edilebilir...