Sayfalar

Görünce Can Çeker


Filmlerde sigara ve alkolün sansürlenmesini saçma buluyoruz, sorsalar sanatta sansür olmaz deriz bla bla. Burda zaytungda da dalgaya almışlar. http://zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=15948 . İki kere görüldü diye sigaraya başlanılmaz veya alkolik olunulmaz mesajı veriliyor.
Gel gelelim benim canım görünce fena halde çekiyor onları! Özendiriyor valla ben bilmem.
Bide sigarayı falan çok karizmatik içiyorlar. Küllüğe sigarayı yaklaştırıp pıt pıt diye vurmak nasıl bi zevk benim için anlatamam.
Üstüme sabahlığımı geçirip elimde viskim(o bardak o kadar estetik tutulur mu) fonda Edith Piaf çalarken pencereden bakıp caddedeki insanları seyretmek istiyorum.
Ya da şiir yazdığım kağıttaki kırmızılık, sol elimde eğik tuttuğum şarabın lekesi olsun.
Ceketimin cebinden konyak çıkarıp içtikten sonra ağzımı ceketin manşetine silmek istiyorum.
Kahveye behliz karıştırmak istiyorum, istiyorum da istiyorum yani.
Tabi bu demek değil ki filmdeki adamın eli bulanıklaştırılsın, mozaiklensin, kalsın öyle.
Ama fena olmazdı oyuncuları sigara içmemesi. Alkole bir şey demiyorum da sigara çok kötü be.

5 sesleniş:

bubuş dedi ki...

çok sigara içilen bir filmi eğer sinemada izliyorsam kafayı sıyırıyorum çok fena sigaram geliyor şurda hepimiz yaksak pöfür pöfür içsek ne güzel olurdu diye hayallere dalıyorum:D

Mia Wallace dedi ki...

zaytung fena dalga geçmiş. Ama kesinlikle o sansür nedir? İnsan yasak olan şeyi istemez mi zaten?

Pink Freud dedi ki...

Marla aynılarını ben de yaşıyorum, artık sigara yerine patlamış mısıra abanıyorum:D

Pink Freud dedi ki...

Evet zevk aldığımız çoğu şey zararlı ve yasak maalesef :(

nox dedi ki...

filmlerde iyi,dürüs,adil,sonu mutlu biten ve köşe dönmeyen insanlar olmasın;insanın canı çekiyor :)