Sayfalar

Duygusal Hormon

Bugün yok vitamin(b12) testiydi yok mineral(demir) yok hormon testiydi damacana damacana kanımı aldılar (3 tüpe tekabül etmekte). Aynaya bakıyorum cildim solmuş gibi, bide çok halsizim ben ya, zavallı vücudum o kanları üretmek için nasıl çalışmıştı didinmişti. Çok duygulandım ya kolum da çok acıdı. Zaten azıcık kanım vardı. Yakında saç telim kopsa ağlıyacağım. N'oluyor anlamadım ama tiroid hormonumla ilgili bir sorun olmalı bu lanet tiroid bezi çok hormon salgılarsa kişi gereksiz yere fazla alıngan, duygusal, sulugöz oluyormuş. Dur bakıyım ama bugün guatr testi de olmuştum normal çıkmıştı. O tiroidle ilgili bir şey miydi? Of ya tm'ler de biyoloji görmeli. Genel kültür dersi o bir kere. Google! Tamam evet tiroid bezi büyünce guatr oluyormuş. Benim ki normal boyutlarda demekki doktora göre. Tamam rahatladım. Oh.

0 sesleniş: