Sayfalar

Afrikalı Çocuklar ve İştah

Benim anlamadığım şey tabağımda bırakıp yiyemediklerimi neden Afrikalı çocukları düşünüp yemem gerektiği. Bir kere ben yiyince onlar doymayacak artı ben doyduysam ve yemeğe devam edersem tıkındıklarım yağ olarak depolanacak, beni depresyona sokacak.
Ha bir de işin şükür boyutu var; onlar bir şey bulamıyor ama sen döner yiyorsun bak ne kadar şanslısın. Hepsini bitir madem nimete saygısızlık etme.. Ama tabi metabozlimana saygısızlık edebilirsin!
Tamam yeter bi eriteyim şunları der sevgili miden salgılar enzimi ve sevgili beynine sinyal yollar. Ama mideciğin dinlenmesine fırsat kalmadan pideleri Afrikalıları düşünerek yutarsan löpür löpür, şişersin, bağırsaklarına falan yazık olur. Afrikalılar da Afrikalı olduğuyla kalırlar.
Üstelik nasıl adaletsiz bi düşünce sistemidir anlayan beri gelsin. Afrikalıları düşün; şimdi bi deri bi kemikler çamur yiyenler varmış, bi de kendine bak oh ne kadar harika etler var önünde ye yavrum, kaymaklı kadayıfını da bitir, gazozunu höpürdettin mi?
Anne duy sesimi!

4 sesleniş:

Grace dedi ki...

yeme.koy bi kaba.kediler köpekler doysun.yağında oluşmasın.zorlamaya gerek yok bence

pinkyfreud dedi ki...

öyle yapıyoruz zaten de annem onları poşete koyup hazırlama zahmetinde bulunmaktansa tabağı tertemiz görmeyi tercih ediyo

npv25 dedi ki...

üşenme de sen hazırla :D

pinkyfreud dedi ki...

ben bu yazıyı bi yardım kampanyası başlatmak için yazmadım ya :D tmm ben koyucam