Sayfalar

Facebook Kırosu'ları

Facebook'un saçmalığı bitmez.
Kız onu reklam aracı olarak kullanmaktan vazgeçmez.
Kendini tanıtım platformudur onun için.
Ağız "o" şeklinde açılır dudaklar "u"biçimine sokulur.
Şaşırmış gibi gözler pörtletilir.
Hüzünlüymüş gibi camdan dışarı bakılır ve çekilen fotoğraf siyah beyaz yapılır.
Böylelikle sanatsal hale gelmiş olur tabi.
Fotoğraf makinası gözün içine sokulur, göz resmi çekilir.
Diller dışarı çıkarılır. "oh yeah çok sulu ve sexyiz".
Öpücük atıyormuş gibi dudaklar büzüşür, garip haller gözlenir.
Kız, diğer kız arkadaşlarını olur olmadık öper bunu da facebook ahalisine duyurur.
Gittiği her yerde fotoğraf çeker, çünkü sosyallik ispatlanmalı.
Kek yer yüzüne gözüne bulaştırır, "çok fanteziksin bebek" diye düşündürtür.
Bebek demişken küçük çocuk öpülürken fotoğraf çektirmek çok makbüldür.
Mutfakta olanları vardır. Kız hamaratım ben her işe yararım mesajı vermektedir.
Altlarına şarkı sözü yazılır, evet bütün türkçe poplar onları anlatır.
Beğenmesi ve yorum yapması için millete baskı uygulanır.
"Kardişiiim onlar yalan biz gerçek, 4eva kankiiz" (Valla rastladım ben buna.)
"Kız taş yapıcak bişey yok"diye yorumlar yazılır.
Nedense bu yorumları yapan kız arkadaşlarının "ben kıskanç" değilim rahatlamasını yaşadıklarını düşünürüm.
Kız diğer kızla nişanlı ya da evli olabilir.
Bu heralde "o kişiyi o kadar çok seviyorum ki bi ömür boyu onunla yaşayabilirim" anlamına gelir.
Marka kıyafetler giyiyorsa amblemler belirgindir fotoğraflarında.
Tatillerde nerelere gittiklerini öğrenmemek mümkün değildir.
Antalya'dayız! Kıbrıs'tayız! Dubai'deyiz! Oha yok artık.
Hatta bazıları twitter amaçlı kullanır; bugün tenisteydik, biz kazandık ahaha.
Günlük yedikleri yiyeceklerin kalorilerini yazmalarından korkarsınız o kadar abartmışlardır.
İşte biz bu kıza "kırosu" adını verdik. Erkek versiyonlarına "kırocan" diyoruz.
Krosuyla Krocan ruh eşleridir. Zaten krosunun fotoğrafının altına yorum yapan krocandır.
Bunların birlikte nargile dumanı üfledikleri fotoğrafları vardır muhtemelen.
Hı bide kıza; kız gerçekten güzel olduğu için "çok güzelsin bebeim" yazılmaz, yada fotoğraf gerçekten güzel olduğu için beğenilmez çoğunlukla.
Facebookta ne kadar çok yakın arkadaşın varsa o kadar çok güzelsindir.
Tabi bütün kızlar böyle demiyorum tabiki değiller.
Üstelik yukarıda bahsettiğim şaklabanlıklar yapılarak fotoğraf çekilebilir elbette ama herkese göstermek amacıyla değil, eğlence amaçlı yapılır.
Msnine falan koyarsın hem küçük boyutludur hem her isteyen elde edemez hem de msn daha özeldir facebooka göre.
Neyse son olarak yazının ilham kaynağı olan krosu kızlara teşekkür ediyoruz buradan.
İyi ki varsınız eğleniyoruz gülüyoruz. Maymunlar siziii !

Not:şimdi anlattığım kızların fotoğraflarını koyup sizi de eğlendirmek vardı ya neyse..




4 sesleniş:

A.Grace dedi ki...

ne güzel yazmışsın.evet bunların heepsi var facebookta.ilgiyle takip ediyorum onları ben:)

Pink Freud dedi ki...

napalım eğlence oluyolar bize de =)

tembel hayvan dedi ki...

onlardan biri bu yazıyı okumuş bile olsa bu gruba kendini dahil etmicektir, bi de bu özellikleri var. :D

Pink Freud dedi ki...

Bu yazıyı bi arkadaşıma okuttum, o üzerine alındı.
Oysa alakası yoktu.
Hayat hep böyle midir?:D