Sayfalar

Değişen Kim


Bazen diyorum ki hayır hayır ben büyümedim. Aynıyım ben değişen sadece dünya. Hala salıncak gördüğümde sallanasım gelir. Hala tahterevallide karşımda oturan kişi havadayken birden zıplayıp kaçasım, onu kızdırıp kaçasım gelir. Ben hala magnumu değil buzparmak'ı seviyorum. Hala babam aferin desin başımı okşasın istiyorum. Eskiden ahizeli ev telefonundan rastgele numara çevirip telefon sapıkçılığı oynardık şimdi rastgele numaralara cep telefonundan mesaj atıyoruz. Eskiden de yakalanbaçta kaçan kovalanırdı şimdi de kaçanı kovalıyorum. 7 yaşındayken de düşünce iz kalacak diye ağlardım yine düştüm birkaç gün önce bu sefer ağlamadım ama her gün yara kabuğu kontrol ettim. İşte böyle hala kışın ince giyinip annemi bağırtıyorum.

2 sesleniş:

leon dedi ki...

güzel olmuş ama sanki yarım kalmış bu yazı hissi uyandırdı ben de..

Pink Freud dedi ki...

Çünkü yapmacık.
Bunu yazarken hala çocuk olduğumu değil, çocukken de büyük olduğumu düşünüyodum.
Çok kiç bi yazı çıktı ortaya haklısın yani.d