Sayfalar

Bunları Yapılmak Tehlikeli ve Yasaktır


"Yavru naber? Bebek nası gidiyo? Saol canım. Tamam hayatım."
Sinir! Sinir! Sinir! Ben sizin yavrunuz, bebeğiniz, canınız, hayatınız değilim.
Arada ayaküstü iki çift laf ettiğiniz insanım.
Samimiyetimiz yok. Siz bana böyle hitap ederseniz olmaz da zaten.
Hadi kızları anladık onlar sıcakkanlı şeker sevimli hede hödö. Ya sevgili erkekler siz?
Amaç yakınlık kurmak mı, sevecenlik göstermek mi?
Hayır şimdi "hadi ordan sapık"desem, ben abartmış olacağım. Ne bu samimiyet desem art niyetli ilan edileceğim bu yüzden konuşuyorum. Kuru kuru cevaplar veriyorum. Anlayın be anlayın!
Siz iltifat edince de mutlu olmuyorum. Geçiştirmeye çalışıyorum bu sefer havalı, kendini beğenmiş oluyorum.
Konuşmak istemiyorum sizinle! evet yalnızca bu. Sizinle iletişime geçmeyen birini kibirli ilan etmelerinize de hayran kalıyorum yani. Ya da hadi şu partye gel bu partye akalım tekliflerinizi de hoş karşılamıyorum. Ev kuşu değilim dediğiniz gibi. Ama party kuşu da değilim. Nazlı hiç değilim, çünkü naz yapmak istediğiniz bir şeyi yapmak için bolca teşvik beklemektir. Ben baştan reddediyorum.
Ih mıh demem de karasızlığımın değil direkt hayır demek istemeyip, lisan-ı münasiple konuşma çabamın bi ürünüdür.
Bütün gün msndesin yok gel dışarı çıkalım yok bizim yazlığa gidelim demeniz de iyice itici yapıyor sizi bilesiniz. Bütün gün msnde olduğumu görüyorsan sen de bütün gün msndesin demektir. Yok öyle ben sosyal kelebeğim sen asosyal kuşsun havaları. Peh.
Üstelik gerçekten seninle buluşmak yerine evde eksisözlük okumak daha eğlenceli gelebiliyor yani. Mübarekler hint kumaşı değilsiniz!
Hem abartmayın yani bütün gün msnde olmuyorum =/
Mağazalar dükkanlar falan var bizim evin yakınında. Hiç değilse onlara uğrarım. Hıh!

4 sesleniş:

AlpereplA dedi ki...

patlamışsın resmen. :D baya yazmışsın hadi yazmayı bırak da partiye akalım :P

Pink Freud dedi ki...

delirttiniz beni :p

A.Grace dedi ki...

yavru ya ne bu sitem? -demicem tabii- iyi ki yazmışsın.güzel de yazmışsın

Pink Freud dedi ki...

teşekkür ettim ben de o zaman :)