Sayfalar

Ezbercilik

Bazılarının "Gözde Filmler " bölümüne imdb'den ilk 50'yi geçirdiklerinden şüpheleniyorum.
Ayrıca 10 emir levhasında -Eternal Sunshine of Spotless Mind ve Fight Club- mutlaka beğenilecektir diye bir şey yazıyor mudur acaba?

10 sesleniş:

Mia Wallace dedi ki...

kısa ve öz ve gerçekçi

Pink Freud dedi ki...

teşekkürler :)

thebiglebowski dedi ki...

Hey bir dakka:)ama öle sevdiğim filmler hep ilk 50'de..Olmayanlarda var gerçi:)
Bu arada Fight Club gelmiş geçmiş en iyi filmdir.
İkinci olarak,Sunshine'ı herkes sever:)

Pink Freud dedi ki...

İşte olmayanlar da var dedin, benim bahsettiklerim tıpatıp imdbyle aynı olanlar =)
Şikayet ettiğim şey insanların özgün olamaması.
*Sunshine herkes sevmiyor, beğenmeyen arkdşlar da var =)

thebiglebowski dedi ki...

Sevgililerinden ayrıldıktan sonra izlesinler birde:)

Pink Freud dedi ki...

Tamam ileticem =)

leon dedi ki...

sunshine ı bilmem onu beğenmek için duygusal bir yapı sahibi olmak lazım.tamamen değilse bile az bir duygusallık olmalı.o filmin konusunu duyunca kusacak insanlar da var.ama fight club için bir kural olabilir.kişi filmi dikkatli izler ve kitabını da okumuşsa, isterse şiddet lafını duyunca(dövüş sahnesi var diye söyledim) kusan yapıda biri olsun;filmi beğenecektir:) bence yani..

Pink Freud dedi ki...

Fight Club'ı bi kere izledim nihilistik bi yapısı, güzel felsefesi var tamam da gene de bayıla bayıla seyretmedim bi de bi filmi bağlamanın en basit iki yolu var bence biri olanların rüyada geçmesi biri de kişinin şizofren çıkması.

leon dedi ki...

zevk meselesi tabii.evet doğru bir filmi öyle bağlamanın iki yolu vardır.filmi bir daha izlemenizi önerirsem ukalalık olmaz umarım.belki ben biraz da abartıyorumdur.yönetmenin dehasını çok beğeniyorum filan.neyse açıkcası benim için ilk oldu fight club'a bayılmayan birini tanımak.teşekkürler:)

Pink Freud dedi ki...

Evet evet ben de bi daha izlemem gerektiğini düşünüyorum :)
Asıl ben teşekkür ettim:)