Sayfalar

Hangisi?

"Eat Pray Love"
yerine
Drink Play Fuck
diyorlarmış.
Daha gerçekçi değil mi?



Aylar sonra gelen edit:
DEĞİLMİŞ!

11 sesleniş:

deeptone dedi ki...

:)

play fun and games :)

chtrtm dedi ki...

İkidir buna benzer algıya dair not düşüyorum. Pişti olmuş ama bakışlar farklı yine [seks!=aşk] :)

leon dedi ki...

aslında ikisi de çok gerçekçi
aslında ikisi de çok sahte :)
kişiye göre değişir
seksten iğrenen bir insan için seks olmaz,ya da hayatında dua etmediği gün olmayan içmeyen biri için de olmaz.aşka inanmayan biri için eat pray love olmaz.ama arada ciddi bir fark var: biri çok inanca dayanıyor biri çok maddeci.daha doğrusu kapitalist.
onun dışında bence eat drink play fuck love:) en gerçekçisi de bu olabilir:)

pinup dedi ki...

İkincisi çok daha eğlenceli çok daha hoş.. ikinciyi görünce birinciyi görmemezlikten gelmek de çok olası:)

AlpereplA dedi ki...

Drink water after you eat. Play games but don't forget to pray. Fuck someone you really love.

julia dedi ki...

eat pray love tam bir saçmalık bence.

Pink Freud dedi ki...

yaş tahta; baktım ama bulamadım sanırım

leon; herhalde sex yapanların sayısı dua edenlerinkinden fazladır.d ya da öyle midir ki ımm :/

pinup; ya birinci cümledeki love kısmını yabana atmak istemiyorum (a). Ama ikincisi daha gerçekçi ne yapalım..

npv; Fuck someone you really love kısmı çok iyi (Y)

julia;evet çok gereksiz ve saçma cidden

chtrtm dedi ki...

http://bit.ly/dPh28O ve http://bit.ly/ijplIG
Gözünden kaçması normal çünkü sadece gif monteleri :) (Nedir dersen de Linux kodları ile anlatım)

AlpereplA dedi ki...

yaş tahta: herşeyi anladım da "fsck" niye :D

chtrtm dedi ki...

Kullanılan her kelime Linux/Unix deki komutlardan, "fsck"(dosya sistemi kontrol ve onarım) de eylem için en yakını :)

AlpereplA dedi ki...

açıklamaya gerek yoktu isim benzerliği deseydin yeterdi. saol yinede :d