Sayfalar

Acaba

Rüyalarım o kadar sıradan ve normal ki bazen onları gerçeklerle karıştırıyorum.
Bazı görüntüler var fotoğraf karelerine benzeyen, onların aylar öncesine ait bir anı mı yoksa üç gün öncesine ait bir rüya mı olduğuna karar veremiyorum.
İlaveten hayalgücümün bu kadar sıradanlaşması da epey nahoş.

6 sesleniş:

bal dedi ki...

Aynı dertten ben de muzdaribim, ne acı. Hayal gücümün sıradanlaşmasını bir yana bırakıyorum, rüyalarımı gerçek sanmamdan hayatım epey etkileniyor. Rüyamda kötü bir şey yapan, normalde hiçbir şey yapmamış olan, birine bağırıp çağırıyorum vesaire. Garip oluyor. İnsanlar da anlam veremiyor tepkilerime filan :P

julia dedi ki...

benim öyle acayip rüyalarım var ki keşke diyorum Freud yaşasaydı.

Profösör dedi ki...

Zihinsel yorgunluk olabilir mi acaba?

deeptone dedi ki...

ay senin hayalgücün iyidir. rüyalarda, hayalgücü işlemez. onlar bilinçaltının şiirleri. belki de rüyanda sıradan olmak istiyorsun. sıradan olmak iyidir.
:)

AlpereplA dedi ki...

Keşke ben de normal rüyalar görebilsem bazen.

Pink Freud dedi ki...

mel; kesinlikle ben de rüyalarımdan etkileniyorum bazen insanlarla ilgili hiç farkında olmadığım düşüncelerim yüzeye çıkıyor ve ben o insana eskisi gibi bakamıyorum. Ay çok mu karışık anlattım :S

prof;bilmiyorum ki belki beynim günlük hayatla çok ilgili olduğu içindir :/

julia; ahah rüyalar için freudun yaşamasına gerek yok ki .d anlamlarını ancak kişinin kendisi çözebilir..

deep; o zaman bilinçaltım sıradanlaşmış .d

npv; anormal daha iyi ya en azından fantezi olduğunun farkına varabiliyorsun.