Sayfalar

Blog Yorumlarına Yorum

Kısa bi zamandan beri yazılan yorumlara karşı hoşgörülü ve yumuşak yorumlar yapamadığımın farkındayım.
Ama o kadar çok saçma sapan değerlendirmeler geliyor ki hangisini yayınlayıp hangisini yayınlamamam gerektiğine karar vermekte zorlanıyorum.
Önceden gelen her yorumu yayınlayıp cevap vermeye çalıştım hem, "aa bak benim bu yorumumu yayınlayamadı, cevap veremedi" denmesin hem de saygısızlık olmasın diye. Sonuçta bu blogun ev sahibi bendim ve sinirlerime hakim olmalıydım ne olursa olsun.
Artık böyle düşünmüyorum burası formspring değil akıllara gelen her tuhaf şey nezaketten yoksun üsluplarla yazılıp gönderilirse ya yayınlanmaz ya da aynı ölçüde üslupla cevap alır.
Ne yazık ki blog sapıkları da varmış, evet gerçekten hiç tahmin etmezdim...
Bu bahsettiğim kişilerin çoğu zaten artık takipçim değil ve o yüzden lütfen üstünüze alınmayın.
Tabi ki yazılarımda benimle aynı görüşte olmayabilirsiniz, bundan daha doğal bir şey yok, fakat bunu nazik, samimi ya da iyi niyetli bi şekilde dile getirirseniz çok mutlu oluyorum =)
Ve gerçekten kaliteli, düşündürten yorumlar da geliyor ve onları yanıtlamak benim için büyük zevk =)
Yorumlarını sevdiğim kişilerin bu yazıdan kendilerine pay çıkarma ihtimali de huzursuz ediyor beni ama umarım üstlerine hiç mi hiç alınmazlar. Ve yine umuyorum ki hangi yorumlara severek ve isteyerek cevap verdiğim anlaşılıyordur...

6 sesleniş:

npv25 dedi ki...

bi gün meşhur olunca sen de yorumlara cevap vermemeye başlarsın :D

npv25 dedi ki...

bu arada farketmeden blog yorumlarına yorum'a yorum yapmışım :P

pinkyfreud dedi ki...

Hayııır meşhur olsam bile devam ederim cevap vermeye, yeter ki eli yüzü düzgün yorum olsun :D

Adam dedi ki...

geçenlerde yorum yapmıştım bir yazına. ardından birileri de benim yorumuma yorum yapmış. cevap hakkı doğmuştu ki, cevap yazacakken bir baktım, yorum yapmak yasaklanmış. cevap hakkı içimde kaldı. şimdi o yazıyı arıyorum. birazdan bulurum umarım.

pinkyfreud dedi ki...

İşte ben bunu da düşünerek açtım yorumları:D

Adam dedi ki...

tenk yu :)