Sayfalar

3 Katmanlı Rüya

Bugün 3 katmanlı rüya gördüm!
Daha önce de olmuştu ama inceptiondan sonra bi daha görebilmeyi çok istemiştim.
Çünkü beynimde öyle bi yargı oluştu ki ne kadar katmanlı rüya görüyorsan o kadar yaratıcı ve sanatçı bi beyne sahipmişsin gibi..

16 sesleniş:

Mia Wallace dedi ki...

Pinkyfreud ben 2 katmandan öteye çıkamadım.

pinkyfreud dedi ki...

Benim iyice garip oldu, mesela su içmeye kalkıyorum yatınca rüya buzdolabından su aldıktan sonra başlıyor ben de ayıramıyorum bazen rüya mıydı gerçek miydi =/

npv25 dedi ki...

bence o son cümlen "Ne kadar katmanlı rüya görüyorsan o kadar inception manyağıymışsın gibi" şeklinde değiştirilmeli :D

pinkyfreud dedi ki...

Şu an himym izliyorum daha sonrasında çok mantıklı bi cevap vericem :P

npv25 dedi ki...

iyi himymlemeler :P (iğrendim kendimden)

orlando dedi ki...

3 katmanlı bi rüya görebildiysen dünyada tek olabilirsin!

Emin misin 3 katman olduğundan 2 katmanı çoğumuz görmüşüzdür de 3 sadece filmlerde olur biliyorum..

Bu arada bu bloga daha önceden yorum yapamıyodum sanırım iyi olmuş böyle..

pinkyfreud dedi ki...

DÜnyada tek olmayı isterdim ama değilim :( Gören başka arkadaşım da var.
Çok ilginç bi tecrübe oluyor; 3. ve 2. katmanda rüya olduğunun farkındayım hatta lanet olsun sadece iki katmanlı rüya gördüm falan diyordum 1.de ve uyanınca 1. katmanın gerçek değil rüya olduğunu anlayınca çok şaşırmıştım.d

leon dedi ki...

ben de görüyorum arada sıra çok güzel bir şey bence ama...
ya ben direk rüyalarla gerçeği karıştırıyorum bazen :(
hayatımı etkiledi filan ama komik şeyler oldu:)

pinkyfreud dedi ki...

Ben de karıştırıyorum bazen, ama ufak çaplı şeyler, umarım çap büyümez =)
Hayatımı etkiledi derken heralde seninkiler de ufak tefek şeylerdir aynı zamanda da komik olduğuna göre?.d

leon dedi ki...

ya lisedeyken çok büyük şeyler gibi gelmiştiler...ama şimdi bakıyorum da komedi.bir gün yazıcam güzelce.:)

Adsız dedi ki...

gnoxis diye bir forum var orda detaylı bilgi bulabilirsin bu konular hakkında umarım yararlı olur

Murat Demir dedi ki...

arkadaşlar 3 katman rüya sıksık görüyorum bu film cevrilmeden önce gördüğüm rüyalarla ilgili yazılar yazdım ve kendi capımda araştırma ve geliştirmede bulundum filmi izlerken tüylerim diken diken oldu merak eden yazsın

Murat Demir dedi ki...

şimdi 4 katman rüya görme aşmasındayım rüyalar ilk başta kötü etkiledi uyanıp uyanamadığımı anlamak cok zor oldu ama şimdi bir çok şeyi çözdüm ve inanılmaz tecrübelerim oldu anlatsam dehşete kapılırsınız öğrenmek isteyen yazsın

Pink Freud dedi ki...

Murat Demir; rüya güncesi tuttuğunuz bir adresiniz varsın paylaşın isterseniz okumamız için?

Adsız dedi ki...

Murat anlatır mısın ilgimi çekti?

Adsız dedi ki...

Dün gece ilk kez 3 katmanli rüya gördüm. Lusid rüya görüyodum ama bu ilk oldu. Ve bi an için uyanamıcamı sandım. Rüya sırsında kendimi sarsıp uyandırmaya çalışıyodum fakat vücudum kilitlenmişti. Çok korktum.😖