Sayfalar

Afraid of Girls

Saçlarını sarıya boyatmayanları  bizim üniversiteye almıyorlarmış. Güzelleşme çabası iğrençleşebiliyor, küçük düşürücü olabiliyormuş. Bir de çok takıp takıştırmayı, yüzün makyajdan parıldamasını bakımlı olmak sananlar var. Bu tür kızlardan hoşlanan erkekler de böyle nasıl desem olgunluktan çok uzak geliyor. Ya da bu sarışın olmaya çabalayan kozmetik kokan hep aynı tarz hep aynı marka giyen kızlar bana gerçekten sevilemez gibi geliyor. Bilemiyorum gözlem yapamadım fazla henüz yeni başladık.
Dersanede bir ara aynı sınıfta olduğumuz bir kız vardı uzaktan görünce pis pis bakıyor karşılaşınca yüzünü buruşturuyor falan daha ismini bilmiyorum ama anlaşılan o benden nefret etmiş. Evet bu da saçlarını sarıya boyatan güruhtan. Bu bütün hayatım boyunca böyle oldu ortaokulda lisede bla bla. Olmaya da devam edecek ama arada garipsemeden edemiyorum. Böyle de saçmalar yani amaan neyse.
Burssuzum zaten ders çalışayım da daha az para verdirteyim bari. Vicdan azabı mode on.

16 sesleniş:

Bal dedi ki...

sen o havalarını dip boyaları geldiğinde gör, çin malı gibiler :)

chtrtm dedi ki...

Bu yazının arkaplanına Zardanadam - Sarışınlar Boktur yakışır, uzuncadır da dinlemiyordum iyi oldu hatırlamak:)

tembel hayvan dedi ki...

Devlet üniversitesi ama bizim de öyle sayılır durum merak etme. :D
Zaten bi de artık şöyle bişey çıktı, çirkin ve tüm gözeneklerine kadar makyajlı olan kız bakımlı, güzel ve ilgi çekici; daha güzel olan ise makyajsızsa yüzüne bakılmaz kabul ediliyor. Gerçi üniversite falan da farketmiyor her yerde aynı hale geldi durum, kendimi yokmuşum ve sönükmüşüm gibi hissediyorum o nedenle fazlaca. En azından birazcık doğallık geri gelsin mümkünse!
Saç kızılken bunları söylemem beni biraz çelişkiye düşürse de sarılarla aynı kefeye koymayı tercih etmiyorum kendimi, yaşasın faşizm. :p

Nobody dedi ki...

Benim asıl merak ettiğim, bu kadar gerizekalı insanların nasıl olup da bu okullara girebilecek puanları aldığı. Bunu hep ilginç bulmuşumdur. Matematiğe filan kafaları basıyo yani. Bi yerde bi terslik var ama bulamıyorum.

Bal dedi ki...

@Nobody, sanırım burdaki terslik zekayı sadece matematik yeteneğiyle bağdaştıran insanlar. Zira zeka gibi çok boyutlu bi şeyi sadece matematik yeteneğine bağlamak bizlere özgü bi şey malesef. Yoksa odtü'de okuyup da son derece salak ve boş insanların da var olduğunu bildirmek isterim.

Pink Freud dedi ki...

Bal; dip boyaları gelmeden de çin malı gibi gözüküyorlar belli oluyor ki yani :D

yaş tahta; sarışınlar değil de imitasyon sarışınlar b.ktur diyebiliriz zira gayet iyi sarışın kızlar tanıyorum :D

tembel hayvan; yok bizde öyle kabul edilmiyor ya dalga geçiliyor falan. Yani makyaj yapmadan doğal güzel olanlar varsa en çok ilgiyi onlar görüyor ya da en çok onlar kıskanılıyor diyeyim. Yani etme yüzün fiziğin iyiyse ya da kendine güveniyorsan çekici oluyorsun makyajsız da .d

Pink Freud dedi ki...

Nobody; zaten kafaları basmıyor ki özel üniversitedeyim ben. gerçi ben de burslu değilim yazdığım gibi :D

chtrtm dedi ki...

Bakma özel üni. devlet üni farkı kalmadı bu noktada. Önceden var mıydı sorusunun cevabını 2002'ye kadar verebilirim; yoktu :).

Bir de böyle kendilerine yakıştığını sanıyorlar ya gülüyorum sadece. Dikkat çekiciler evet ama çekici değiller. Aynı Nizami çakılmış çivilerin arasında yamuk çakılmış paslı civi gibi sırıtıyorlar. Ya bir de esmer hatunlara sarı saç yasaklanmalı. Olmuyor canlarım olmuyor :)

Pink Freud dedi ki...

Sarı saç bir güzellik kıstası değil ki adriana diyorum megan fox angelina jolie. Türklerden de Türkan Şoray bunlar çok güzeller ve sarı saç da yakışmaz mesela

chtrtm dedi ki...

İşte farkında olsalar fena olmazdı ama amaç dikkat çekmekse haklarını vermek lazım. Baksana sana yazı yazdırıyorlar, bizlere yorum :).

Burak Özkan dedi ki...

Sen Psikoloji okumuyor muydun yahu? Bu tür düz eleştiri yazıları yazacağına, bunları yapmalarının altında yatan toplumsal ve bireysel sebeplere yönelmeni tercih ederdim açıkçası. Bu mudur yoksa?

Pink Freud dedi ki...

yaş tahta; valla ya bizim gibi ulvi şahsiyetleri nelerle uğraştırıyorlar :P:D

b.özkan; ahaha :D bunun altında derin sebep aramak? :D "beğenilmek istemek" tabiki. Beğenilmek istemenin sebebi de üstünlük sağlama güdüsü. Bu kadar da basit herkesin bildiği bir şeyi açıklamaya gerek yok ayrıca hazırlıktayım ve alan dersleri anca iki sene sonra biliyor olmalıydın

zhenya dedi ki...

bizde de herkes bi sarışınlaşmış bu sene. geçen sene normal olanlar bu sene bi sarılamışlar. kötü olmuşlar. geçen sene farklılardı artık copy paste ile çoğaltılmış gibiler.

Pink Freud dedi ki...

Hukuk fakültesindekiler mi :O
Gerçi ne saçma insanlar var hukuka giden ama yakıştıramıyorum işte :/

zhenya dedi ki...

Yaaa evet bizim fakültede de varlar. Hukuk fakültesi gelince tek kaşı olan, bıyıklı kızlar gelmesin aklına valla :D Sorma nasıl kazanmışlar anlamıyorum, sperm israfılar.

Pink Freud dedi ki...

İstanbulda hangi hukuk fakültesi diye düşündüm ama ders isimlerini ingilizce yazıyorsun özel üniv mi acaba :D