Sayfalar

Help Me2

Hadi bu blogu okuyan İzmir Ekonomi'li biri olsun ve bana yardım etsin?

16 sesleniş:

Adsız dedi ki...

Erkek arkadasim izmir ekonomide bende tahmin etmistim zaten orda oldugunu vakif universtesi fln yazmistin bi yazinda hangi konuda yardim istiyosun?

byvayet dedi ki...

cncbc-e vari bi tepki vereyim;
really?
harbiden ekonomi mi okuyorsun?
umarım ben yanlış anlamışımdır

Pink Freud dedi ki...

Adsız; ya şimdi ben hazırlıktayım ve kitaplar ne kadar diye aradım 570 dedi adam!! Herkes orjinalini kullanmıyordur heralde başka nerelerden bulabilirim ben bu kitapları?

Pink Freud dedi ki...

byvayet; niye ekonomi okusam gözünden düşer miyim :D

AlpereplA dedi ki...

Bizim okulda kitapların orijinal olup olmadığı kontrol ediliyomuş. Sorry for demotivation... :|

Pink Freud dedi ki...

Oh holly shit!

byvayet dedi ki...

ne bileyim n`apıcan ki ekonomi okuyup
toki ye doğru yollanmayasın :D

Adsız dedi ki...

Ya simdi erkek arkadasim uyuyo ben ona soramadim ona sorucam nerden bulabilirsin diye ama izmirde yoksa ankarada her kitabin orjinal olmayanini cikarmislar bende ankarada bi ozel okula basladim bu sene 280 tl tutan kitaplari 60tl ye aldim ankarada tanidiklatin varsa gondersinler oyle biseylerde yapabilirsin.d ama okul orjinal istiyosa bilemem..

SogukYerleriSevom dedi ki...

Ohh kolay gelsin canım sana ..

Pink Freud dedi ki...

byvayet; ekonomi okumuyorum ya üniversitenin adı izmir ekonomi üniv. :D

Adsız; bilmiyorum ki orjinalini mi istiyorlar işte giden biri çıksa onu da sorucam :S

SSabrosaFan; Of sorma ./

byvayet dedi ki...

tamam işte ne fark eder adında meymenet yok zaten :D

personlikeme dedi ki...

Yapabileceğim bir şey var mıdır ? Bu sene son senem oldukça Ekonomili'yim :) Konu nedir ?

Pink Freud dedi ki...

dişibilirherişi; şu an ne kadar mutlu oldum anlatamam :D
Yukarıda da anlattım hazırlık kitapları çok pahalı değil mi ya? :S
O kitapların illa orjinallerini mi almak gerekiyor kontrol ediyorlar mı?

byvayet; evet isminde ekonomi olması sayısal ve kötü bi etki bırakıyor ben de sevmiyorum.d ama sosyoloji-psikoloji okucam

byvayet dedi ki...

heh şöyle desene ;)

zhenya dedi ki...

kitaba en güzel ulaşmanın yolu fotokopi... hocaların oricinıl kitap takıntısı yok ise, gayet rahat kullanırsın. Ama bazıları kıl oluyor, diyor ki yok illa orijinal kitap olsun... Ya da alma, başkasından otlan, ya da kütüphaneler ne için bebeğim? Blogumu okuyan yegane kişi olduğun için sana minnettarım bu arada.

Pink Freud dedi ki...

iyiniyetli3.kişi; Orjinalini almak zorundayım ya neyse sağol yine de :D
Blogunu da çok beğenmiştim okuduğumda