Sayfalar

Uyarı!

Siz siz olun Tekzen'e uğramayın!
Tıklayıp okuyun hak vereceksiniz.
Aslında bloglar aracılığıyla müşteri memnuniyetsizliklerini paylaşsak ya arada? Pek de hoş olurdu hani? 

11 sesleniş:

Missbone dedi ki...

Süper olur hatta.
Belki kulak asarlar.:)
Linke tıklayıp bakayım hemn :D

Pink Freud dedi ki...

Evet evet bence de :D

AlpereplA dedi ki...

http://www.sikayetvar.com/ bu iş için daha ideal. blogları çöp etmeyin böyle tüketici şikayetleriyle falan. şunu aldım bozuk çıktı şunu verdim 2 hafta oldu gelmedi... öyle işte

AlpereplA dedi ki...

bi an kendimi kötü hissettim. zaten sikayetvar linki varmış orda. -_-

Pink Freud dedi ki...

Alper; ne alakası var insanlar sürekli bu siteye mi bakıyor bişeyler almak için. Bloglar daha fazla okunuyor. Üstelik bilmeyenler de (benim gibi) var. Ve oradaki her şikayetin gerçek olup olamadığını bilemeyiz şahsen blogta ne zamandır takip ettiğim insanların şikayet ve tavsiyeleri benim için daha ehemmiyetli.

AlpereplA dedi ki...

Gerçi o da doğru şimdi sitede bi anonimlik söz konusu. Ama firmalar cevaplayabiliyor o siteye yazdıklarınızı. Bloglarda kalmasının firmanın dikkatini çekeceğini sanmıyorum.

chtrtm dedi ki...

Şikayetvar ın cozum noktasında çok eksik kaldıgını ve tuketicinin enerjisini desarj dısıdna bir işe yaramadıgını rahatlıkla soylebilirim.

En temizi hak ihlali oldugunda kaymakamlıklardaki tuketici hakemliklerine bir dilek sonrasında ugrasıp dursunlar.

Ve bloglar bu noktada çok onemli; önceki blogumda yemek yediğim şikayetlere kadar yazıyordum, inanılmaz ama subede kovamktan beter edenler yazıyı kaldırmak için 40 takla atıyorlar ki belli bir okuyucu kitlesine sahip samimi içerikli bloglar sikayetvar gibi sitelerin kapaşı databaselerinden çok daha etkili. googling başarıları bile şikayetvar ve türevlerini geride bırakır.

Pink Freud dedi ki...

Alper; burada memnuniyetsizlikleri paylaşmaktaki asıl neden firmaların ilgisini çekmekten ziyade diğer bloggerları oluşacak mağduriyetlerden korumak.
Ayrıca hepimiz bu tür şikayetleri mim formunda postlarsak bir şekilde dikkate alınacağını düşünüyorum.

Pink Freud dedi ki...

yaş tahta; bu bilgilendirici yorum için teşekkürler (: Mesela ben bir yerlere başvurmam gerektiğini biliyordum ama neresi olduğundan haberdar değildim.
Senin de blogta böyle şeyleri güzel olmuş yani en en azından içinde kalmamış olur.d

francesca mckennitt dedi ki...

Pinky; teşekkür ederim, çok düşüncelisin :)

Alper'e ithafen; firmayla bizzat konuştuğumuz ve mağdur olduğumuz için o yazıyı bloguma yazdım zaten, firma durumdan haberdar :) Şikayetvar gibi sitelere de bildirdim, geri dönüş olmadı.

Pink Freud dedi ki...

Ne demek (: