Sayfalar

Nevrotikelebek

Ve ben de twittera girmiş bulunmaktayım!

İç ses: Neyime yarayacaksa sanki?
Öbür iç ses; Komik yazı yazar komik yazı okurum yeaa böyle eğlenir vakit geçiririm :/
İç ses; Ne yani senin eğlence anlayışın bu muydu?
Öbür iç ses; Allah aşkına kuzum niçin eleştiriyorsun kendini bu kadar boşuna yoruyorsun o güzel kafacığınııı.
İç ses; Of aman ya of. Daha bir takipçim var zaten.
Öbür iç ses; Nolcak cicim olmadı kendin çalar kendin oynarsın kime ne demi ama?
İç ses; Kime bu özgüvenli tavırlar? Haha güleyim bari başarısızlıktan korkmayan özgür kızı oynarsın anca sen kendi kendine.

Ben daha fazla sapıtmadan önce twitter linkime buyurunuz;

8 sesleniş:

Missbone dedi ki...

Twitter için bile içseslerin bu kadar cebelleştiysee seni aşık olacağın an düşünemiyorum. Oww panik oldum bak :)

Buyurduk Linke ^_^

Pink Freud dedi ki...

İç sesler hep böyle işte biri çok nevrotik biri de kelebek gibi :P
Aşk.. Evet tek taraflı olduğunu düşünürken epey zordu.

byvayet dedi ki...

pink freud u da takibe aldın mı? :D

Pink Freud dedi ki...

Aldım valla ya peki seni takip edebileceğimiz ne biliyim varolduğun bi sosyal site yoku mu byvayet?.d

Adsız dedi ki...

tam 4 ay tek takipçim bile olamadıktan ve kendi kendime konuştuktan sonra van münüt dedim, daha da girmem tivıtıra

Pink Freud dedi ki...

Benim de takipçilerim azalıp duruyor neden acaba :/

byvayet dedi ki...

ben de toprak ın durumdaydım ama ben sosyal medya şeysi olarak açmamıştım arkadaşlar için açmıştım ama all alone olunca haliyle şu anda öyle duruyor:D sosyalleşme aracı olarak cep telefonunu kullanıyorum bir tek:D

Pink Freud dedi ki...

Hmmm yok yani :/