Sayfalar

Kaç İnsan

Bir kopuş anında şefkat görünce uzanan elleri tutmayacak kaç insan var?

8 sesleniş:

ribelle_ dedi ki...

ben çok pis tutarım valla kim nederse desin..

lorelai dedi ki...

otokontrolünü sağlayabilen insan derim ben buna ki benim hiç yapamayıp sonradan kendime çok kızdığım bir durumdur.

Pink Freud dedi ki...

Ribelle bizim duygusallığımız nolucak =(

Lorelai;aynen katılıyorum. kelimesi kelimesine.

ribelle_ dedi ki...

bişi olmaz yaa elini uzatanın belki yardımı dokunur kim bilir, denemek lazım.. ama durumuna görede değişir sanki, mesela sevgili olmaya çalışan insan bu durumu kullanıyosa tutmam ben o eli.. zaten şuan hiç tutmamda benim canım eşim var :P ama arkadaşsal mevzularda affetmem :D

Mia Wallace dedi ki...

Ben de çok pis tutarım valla.. Bakınız: Mia'nın duygusal ruh hali

ribelle_ dedi ki...

Mia'cım senin tutmaktan çok , el uzattığın konusunda düşüncelerim var.. öle şefkatli ellerin varmış gibi geldi bana :)

miss şizoid dedi ki...

benim hayat felsefem "kimseye güvenme,bağlanma"...uzatılan ellere güvenmeyin derim ben

Pink Freud dedi ki...

Değil mi Mia çok şefkatli görünüyor :)

Miss Şizoid; haklısın ama insanın içinde yine de bi umut oluyor "belki bu iyi bi insandır" hayali yüzünden..