Sayfalar

first sight

nerdeyim bi dakika noluyoki? dememe kalmadan giriverdim hoşgeldim galiba .d

20 sesleniş:

Adsız dedi ki...

çok hoş gelmişsin. sonradan karşılamak bu ama gerçekten hoş gelmişsin.

Pink Freud dedi ki...

Çok teşekkürler
Hoş bulduk =)

piktobet dedi ki...

hey! pinky! bir hafta sonu bloguma konuk olmak ister miydin?

Pink Freud dedi ki...

Olur tabii memnuniyetle (=

piktobet dedi ki...

şöyle sevdiklerinden dört beş şarkı önerir misin? önem sırasını belirtirsen güzel olur bir de. yazıda kullanırım birini.

Pink Freud dedi ki...

En sevdiğim şarkı Queen-Bohemian Rhapsody.
ımm diğerlerinin önem sırasını belirtmek zor ama;
-Radiohead-Creep
-Goran Bregovic-Dreams
-Yann Tiersen-La Plaisanterie
-Clint Mansell-Lux Aeterna
-Jason Castro'nun yorumuyla- Somewhere Over the Rainbow
çok oldu seçemediğimden :(

piktobet dedi ki...

çok olması az olmasından iyidir :) yazı tarihi 12 şubat 2011 cumartesi saat 06.00 bir aksilik olmazsa. o zamana kadar buradan aklına gelen her şarkıyı, öneriyi yazabilirsin. bu arada şarkıyı içlerinden sen mi seçersin, bana mı bırakırsın, o da önemli tabi :)

Pink Freud dedi ki...

Yok yok sen dinleyip bana en uygun olduğunu düşündüğünü seç :)
Hatta liste dışından bir şey de koyabilirsin. Uyumlu şarkı seçeceğinden eminim :)

piktobet dedi ki...

liste dışı opsiyonunu değerlendireceğimi sanmamakla birlikte. seçme işi hafta içine kalsın. bu arada nasıl oluyor da bu kadar emin olabiliyorsun ben hiçbir şeyden emin olamazken, bilmiyorum :)

Pink Freud dedi ki...

Çünkü kendimizle ilgili şeylerden emmin olamayız başkası hakkında gözlem yapmak daha kolaydır :)

piktobet dedi ki...

diyalektik aşkına! doğru söze ne denir :) hoşça kal şimdilik..

piktobet dedi ki...

pinky. pinky. pinky. yaşamındaki doğal dengesizlik durumu bloguna da yansımış gibi. nedir o temmuz ayındaki hiperaktivite çılgınlığı öyle! başına meteor falan mı düştü ne oldu da yığdın o köşeye aklındakileri.

Pink Freud dedi ki...

Blogu yeni açmıştım anlatacak çok şey vardı :)

piktobet dedi ki...

yedin bitirdin beni. her neyse. blogunla ilgili yazı yayımlandı bile. bir cumartesi sabahı gün doğumu vaktinde ufka çevir gözlerini..

not: birtakım temsili "kadın" görselleri kullanmış olabilirim, dumur olmazsın umarım ne alaka diye.

Pink Freud dedi ki...

Niye ki yedim bitirdim? .d
Yayınlandı derken taslaklara kaydedildi anlamında mı?

piktobet dedi ki...

bunalımlı dönemlermiş o ilk zamanlar, ondan herhalde :) "planlanmış" yazılar arasında. tarihi saati ayarlandı, uzay boşluğuna gönderildi özenle.

piktobet dedi ki...

eklemek istediğin herhangi bir şey var mı son olarak?

Pink Freud dedi ki...

Ne gibi?
Bir de hazırsa madem şimdi yayınlasan? Merak içindeyim gerçekten .d
Tabi belirli bi yayın planın varsa bir şey diyemem de..

piktobet dedi ki...

yok demek ki. şimdi yayımlayamam pinky. sen benim hafta sonu tatilimsin. iki saatlik tatili neyleyim :)

Pink Freud dedi ki...

Şairane cümlelerle pek aram olmasa da kabullenmekten başka çare yok :)