Sayfalar

Bum

Buraya twitter hesabımızı nasıl koyuyorduk? Bilen biri bi' el atıverse? Twitterdaki pink freudla karıştırılmaktan yorulduğum için böyle bir şey yapmaya karar verdim. Resmen ona atacakları mailleri iş tekliflerini falan bana atıyorlar, başlarda yardımcı olmaya çalıştım ama sonra bıktım. İnsan biraz bilmez mi yahu iş yapacağı insanın karakterini blogunu falan hı?

13 sesleniş:

Neşe dedi ki...

hahah, gadgetlardan yapılıyor. add a gadget deyince, more gadget sekmesinde arama kutucuğuna twitter yazarsan çıkanlardan biri işini görecektir sanıyorum.

Adsız dedi ki...

Ben o meseleyi hep merak ettim ya. Neden senin adını aldı ki o deformativ yaratık? Google'a Pinkfreud yazsa görürdü en başta seni yani.

Orijinali şurdan yapılıyo widget oluşturcaksın:

https://twitter.com/settings/widgets/new

Başka kaliteli widget var mı bilmiyorum üçüncü parti falan. Bundan yaptım ben.

chtrtm dedi ki...

Layout/Add a gadget/More Gadgets da twitter diye arat, Twitter Updates 2.2.1 olanı 2.2 değil. seç. kullanıcı adını yaz renktir, gorunmesini istediğin twitter sayısını ayarla kaydet de tamamdır. Sonrada istediğin sutuna layout sayfasında taşı.

Unknown dedi ki...

şimdi oha oha ve oha diyorum sen o kitabı çıkan pinkfreud değilmisin ben seni o sanıp takibime aldım :D şu an çok şaşırdım acayip şaşırdım

Pink Freud dedi ki...

Teşekkür ederim hepinize :D Yanda yaptım bi tane galiba oldu da :D

Pink Freud dedi ki...

KTOG; şu yorumundan sonra seni bir arkadaşıma çok benzettim ya :D neyse sorun şu ki ilk pink freud ismini kim aldı bilmiyorum ben blogu 3 yıl önce falan açtım. Pink freud adında bi blog yoktu ama twitter hesabım olmadığından orayı da kontrol etmek hiç aklıma gelmemişti açıkçası.

Pink Freud dedi ki...

Bir Delinin Günlüğü; ya tarzlarımız epey farklı sonra yazdığımız konular falan. Ben de insanlar nasıl fark etmez ona şaşırıyorum valla :D

otomatik portakal dedi ki...

pink freud ismi sana yakışıyor birtek. bu arada yanlışlıkla başkalarını takibe alanlar silsilesinde ben de varım. oy ben nerelere gidem.

Pink Freud dedi ki...

Sen de mi brütüs demek istiyorum :D

chtrtm dedi ki...

Bir de twitterin kendi widgetini ekleyebilirsin.
Twitter'dan settings/widgets a eger timelinenini kullanmak istiyorsan o sekmede optionsdan tiklere karar verip yüklekliğini ve temasını ayarlayıp create widget de.
Sana sağ altta bir kod verecek. O kodu oldugu gibi kopyala, sonra bloggerda layouts dan add gadget de. Basics'de HTML/JavaScript'i ekle kodu yapıştır. Kaydet ve sonra istediğin sutuna taşı.

Bu widget daha kullanıslı hesabı olan, hem sayfanadan tweet atabilir sana hem de timeline i burda da gorunuyor.

Adsız dedi ki...

O diğer yazarın o bilinçle nasıl ismini Freud taşıyan bir şey yaptığına akıl sır erdiremiyorum. :)))

wimparella dedi ki...

kabul etseydin de insanlar daha düzgün şeyler okusaydılar ahah

Pink Freud dedi ki...

Adsız; ya pink freud aynı zamanda bir dondurma çeşidi galiba ya :S


wimperalla; yayıncısından gelmiyor ki mail, radyo programları açılışlar vs gibi etkinlik teklifleri ediliyor genelde.