Sayfalar

Kaçak Oynamak

Bilirsiniz mart ayının en karakteristik özelliği dengesizliğidir hakeza mart ayında doğan kişilere de bu sebeple güvenilmez. İnsanlara, içine doğdukları uzam mekan ve zaman ziyadesiyle tesir eder. İşte bu sebeple martta doğanlar marta benzer yani onlarda değişmeyen tek şey dengesizliktir.

Servis koltuğunda, sabahın yüzüme vuran ilk ışıklarına rağmen azimle uyumaya çalışırken aldım müjdeli haberi. Babam telefondan arayarak muştuladı.
-"Bloglar açılmış hadi gözün aydın".
(my daddy <3)

Ne zamandır ne post gönderebiliyor ne de yorum yazabiliyordum.
İşin garip tarafı bu çaresizliğe alışmış olmamdı. Hatta bir ara blogtan da soğudum aman napıyım kapansın dedim, neye elimi atsam kuruyor zaten. Sonra da bloga alıştığım için kendime kızdım.
-"Çok bağlanmayacaksın bir şeye öyle körü körüne!" dedim.
Ben böyleyim işte nerde bir zorluk çıksa karşıma kaçar giderim, hiç yaşanmamış gibi davranırım. Bugün B. böyle devam edersem hayat boyu başarısız olacağımı söyledi.
-"Kaçma artık yüzleş" dedi.
Daha önce de bana kaçak oynuyorsun denmişti. Hiçbir şeye değer vermek istemeyeşimden olsa gerek uğruna mücadele ettiğim bir amacım kalmadı.

Hayal kurmaktan vazgeçeli epey zaman oluyor. Hayallerime bile bağlanmak istemiyorum. Fakat günümüz sistemi geleceğe endeksli olduğundan "şimdi"yle yaşamak zor.
Aslında hayale bağlanmak demek mutluluğunu hayalindekilere bağlamak demek. Bir sürü gerçekleşmeyen istek ve plandan sonra önüme çıkanları yaşamaya karar verdim. Önüme çıkacak seçenekler de ciddi anlamda berbatlıkta birbirleriyle yarışan şeyler. Babam geçen gün seni Avustralya'ya gönderelim dedi. Ben daha İzmir'den İstanbul'a gitmek istemezken...

Bu arada reşit olmama çok az kaldı dırım dırım çanlar benim için çalıyor Holly March!

9 sesleniş:

mosquito dedi ki...

Şu blog yasağından etkilenmediğim için şanslı mıyım ki? Bilemiyorum. tek başıma girip çıktım pek kimseler yoktu. Görünce başlığı atladım hemen zaten, özlemişim yazılarını pink :) Ve benim de 18'e girmeme az kaldı. Hepi börtdey bize !?

leon dedi ki...

ya bi dakika martta doğanlar neden dengesiz oluyor.ben öyle değilim :) dediğim dedikçilerdenimdir.hatta bu yüzden çok kaybetmişimdir.bir şey derim hatalı bir laftır ama dedim diye inatla ya arkasında dururum lafımın ya da yapılacak bir eylemse yaparım işte.annem de mart doğumlu o da dengesiz değil neyse.belki istisnayızdır.belki de kendini anlatan insan modunda olduğumdan şu an yanlışa düşüyorumdur.çok uzattım afola.)

onun dışında.baban blogu bilmiyor diye biliyordum ben.nasıl öğrendi okuyunca tepkisi filan ne oldu merak ettim?

MetaLL dedi ki...

hadi bakalım: )

ZIBBIDI dedi ki...

Terkettiği halde köpek gibi sewiyorum seni hala demesini 15 mart doğumlu olmasına bağlıyayım yani öylemi..

Bide ikizleri böyle dengesiz bilirdim..

Yok yok aşık olmadan önce kawun misali koklamak şart oldu..Buneyaa nornal burç yokmu onları sewelim..

Pinky Freud dedi ki...

Leon; sen koçsun amaaa ben balıklar için konuşuyordum daha sanatsal olsun diye martı da katıyım dedim :D

mosquito; ben çook uzun bir zamandır giremiyordum bloga. Babamın ofisinde yazmıştım en son ama her yerde aynı anda kaldırılmıyormuş yasak. Düşün talihsizliğimi... Artık 18'iz bu arada. Ve ben de seni özledim resmen (:

metall; bakıcaz görücez dırım dırım.d

Zıbbıdı; evet bağlayalım .d

Burak Özkan dedi ki...

Önce İstanbul'a uğra tabi. Sonra Avustralya.

Pinky Freud dedi ki...

Niye ki? .d

npv25 dedi ki...

Önce Ankara'ya uğra diyim mi ben de :P

Pinky Freud dedi ki...

Ankaraya yerleş bi sonra ben gelicem :D