Sayfalar

Giveaway

Ben de bu aralar acaba çekiliş mi yapsam diye düşünüyorum bloga canlılık gelir ama nasıl düzenlendiğine dair hiçbir fikrim yok. Tembelliğimin hevesimin önüne geçmemesi lazım. Şurada mesela bir çekiliş varmış kızlar için. İnsan böyle renkli renkli şeyler görünce hevesleniyor yoksa kadınlar mı demeliydim? Bir de kitap dağıtanlar var ama sanırım benim hediye edeceğim en son şey kitaplarım. Yani güzel olsun çirkin olsun hepsi benim bebeklerim. Ödünç bile veremiyorum o derece. İşte eylül ayı blog çekilişleri diye arattığımda karşıma bir de Stephen King serisinden bağış yapan bir blogger çıktı. Şart olarak da katılmak isteyen bloggerlar kitaplar hakkında yazıyor olmalıymış. Kimse çekilişe katılmak için yeni hesap açmasınmış falan filan. İnanılmaz saçma geldi. Hatta içimden bsg dedim. Sanki kitapsever olmak blog açıp yorum yazmakla mı ölçülüyor? Bir de vereceği kitap edebi-felsefi vs olsa içim gam yemeyecek. Hele hele Stephen King okumak için hiçbir birikiminin olmasına gerek yok! Amerikan korku-aksiyon filmleri gibi her başlayan bitirebilir sonuçta.

4 sesleniş:

Kırsalda Tıp Okuyan Gay dedi ki...

Çekilişlerin tek amacı takipçi kazanmak. Hayır sanarsın Huffington Post'ta falan yazıyolar ne reklamıysa. Şöle bi çekiliş yapalım: Sen en sevdiğin alıntıları bi kağıda yaz. Ben kazanıyım. Sonra bana gönder. Nası?

Adsız dedi ki...

Bence sen blogu toptan makyaj bloguna dönüştür :D :D :D.

Schrödingerin Kedisi dedi ki...

Çekiliş yapacaksan seni ve düşüncelerini yansıtan anlamlı bir şey olmalı.

Pink Freud dedi ki...

KTOG; teşekkür ederim ya yorumrlarını okurken hep yüzümde bi gülümseme oluyor :) Bi blogger benim blogumdan bi post hazırlamıştı bundan çoook önceydi onu hatırladım alıntı deyince. Okuyup okuyup anaa bunları ben mi yazmışım demiştim :D

adsız; kendim pek makyaj yapmayan bir insan olarak nasıl olacak o iş :D

SK; işte beni yansıtan ne olabilir ki baykuş göndereyim en iyisi kazanana :D