Sayfalar

Not

Ne yalan söyleyeyim artık pek okunmadığımı düşündüğüm için yazasım da gelmiyor.

11 sesleniş:

☣ Kirazlı Dondurma ☣ dedi ki...

Okuyoz biz yaa

gerisi önemli değil... dedi ki...

ben okuyorum yazdıklarını :) ama her yazdığına yorum yazmak biraz zor. özellikle özel konulara..

Adsız dedi ki...

artık kimse pek okunmuyor.

Nissa dedi ki...

Ben de okuyorum yazdıklarını seve seve.Düşüncelerine katılıyorum.Yaz lütfen hatta kitap çıkar sen :)

Pink Freud dedi ki...

Evet toplam 4 kişi okuyormuş onu da öğrenmiş olduk :D teşekkür ederim bu arada :D

Adsız dedi ki...

Ben de okuyorum, 4 değil. Lütfen devam et yazmaya, çok seviyorum. Çok seviyoruz.

Adsız dedi ki...

Bende okuyorum ve benim yerimede yazılmış gibi hissediyorum yazmaktan hoslanıyosan kac kişinin okudugunun önemi varmı?

Fulyanna dedi ki...

Ablam da şu an senin kitabini okuo havuz başında kopuyor. Bu arada ben de 6 yillik blogger ;)

TUL dedi ki...

Ben yeni okumaya başladım bütün kitaplarını okuduktan sonra blog unu öğrendim ,ne deli bişeysin sen :)


TUL dedi ki...

Yazdıklarını face e de atsan !!

Pink Freud dedi ki...

Fulyanna; Kitabı çıkan blogger ben değilim onun twitter ismi pink freud bu yüzden karıştırılıyor hep.

TUL; Lütfen beni Pelin Dündarla karıştırmayın ya rica edeceğim.